RSS

Aşk Tesadüfleri Sever:((

01 Mar

Bu filme henüz gitmedim annem ve ablam birlikte gitmiş çok ağlamışlar illa git dediler.İş,ev aşk,hastalık:) derken gidemedim en kısa zamanda gideceğim ancak geçen bi dolmuşa bindim arkamdaki kız yanındakine filmin sonunu söledi iki kelime ile:( bende bütün filme gitme isteği kayboldu 😦 Sussun diye baktım kulağım dinlediklerine gidiyor ne yapayım:) Baktım başladı filmi anlatmaya,mp3 aradım yanıma almamışım hemen aldım elime telefonumu aradım bir arkadaşımı kurtuldum filmin tamamını dinlemekten:)Anneme diyorum dolmuşta bir kız filmin sonunu söledii yaaa diye,annemde dinlemeseydinn sende diyor ne yapayım arkamda ya duydum işteee lütfennn burdan sesleniyorum dolmuşta orda burda yanınızdakine filmi sessiz anlatın birilerinin kulağı sizde olabilir duymak istemedim ama duydum ne yapayım birden söledi ama anne iki kelime :(Bende burdan sölemiyim şimdi o iki kelimeyi:) bakalım haftasonu gideceğim sonunu bilerek izliyim bari ne yapayım:):)

 
Yorum yapın

Yazan: Mart 1, 2011 in Uncategorized

 

Bir Cevap Yazın

 
